Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 13 października 2015

Holly-zacja, czyli Holly z akcesoriami do stylizacji włosów


W dzisiejszym wpisie napisze wam o ciekawej lalce. A mianowicie Holly z akcesoriami do włosów. 





 

Tak prezentuje się córka roszpunki z akcesoriami. Widzimy że do zestawu mamy dołączoną karbownicę, dwie spinki, inne dwie spinki, dwie gumki recepturki (żeby lalce zniszczyć włosy) , lokownica, i szczotka. Nie wiem czy lalka posiada stojak, bo na fb nigdzie o tym nie pisze lub nie doczytałam.  Mimo to sama księżniczka prezentuje się dobrze. Jak widać powyżej lalka jest wykonana metodą "na sztywnego". Buty Holly są zabrane od Apple BASIC , a korna od jej Basica. Najbardziej w niej podoba mi się ta cudna spódniczka. Tak czy inaczej sama lalka z wyglądu jest nienaganna.

 

Na powyzszych zdjęciach mamy pokazane jak w magiczny dla mnie sposób włosy Holly są stylizowane. Moim zdaniem zwykły plastik raczej tak nie czaruje. Chyba że magia kryje się we włosach lalki lub jakimś specyfiku który nie jest tu załączony a będzie dopiero w pudełku.

   

  

Na górze mamy sporo stylizacji które możemy zrobic za pomocą akcesori dołączonych do lalki. Szczerze to bardzo mi sie podobają, i miałabym ochotę zakupić taką holly ze względu na wyglad jak i to że lubie takie ''fryzjerskie"  zabawki.

 

O, a teraz dla mnie największa magia. Za pomocą zwykłej plastikowej szczoteczki prostujemy lalce włosy. Wow. Coś mi się wydaje że to magia Photoshopa. A wam ?

1 komentarz:

  1. Z opisu lalki na Amazonie wynika, ze niestety nie posiada stojaka: http://www.amazon.com/Ever-After-High-Holly-OHair/dp/B015CCR6P2
    Pomysł na zabawę z włosami Holly mi się podoba, ale sama lalka już nie ze względu na wbudowany gorset i brak ruchomości w łokciach i nadgarstkach. Myślę jednak, ze lalka może okazać się hitem wśród młodszych fanów EAH.

    OdpowiedzUsuń