Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 12 października 2016

Wielki Wilczy Sekret

Witajcie moi kochani, dzisiaj przychodzę do was z nowym odcinkiem
EAH, całkowicie poświęconemu naszym wilczym siostrą.
Zapraszam do oglądania :)


Bardzo się cieszę. że w końcu możemy lepiej przyjrzeć się postaci Ramony,
która według mnie jest bardzo ciekawą postacią i liczę na jej większy udział
w następnych odcinkach. 
Bardzo podobało mi się przedstawienie relacji obu dziewcząt, pokazując
jak tak naprawdę wygląda relacja rodzeństwa.
Nie wiem dlaczego nasza wilczyca została zesłana na sam kraniec
Czarnego Lasu i mam nadzieję, że dowiemy się tego w kolejnym odcinku.

Odcinek oceniam na 9/10


Bardzo was przepraszam, iż dopiero teraz o tym piszę, ale
jestem teraz w klasie maturalnej i mam bardzo dużo nauki, a często
bywa tak, że wracam do domu dopiero wieczorem.
Mam jednak nadzieję, że będę mogła pisać w miarę regularnie notki.

Co sądzicie o tym epizodzie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz