Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 3 lutego 2017

Co ujrzymy na Polskich półkach?

Witam po długiej przerwie,

W dzsiejszym poście przedstawie wam (aż) dwie strony z polskiego katalogu Mattela z produktami na sezon wiosna-lato. Więc zaczynajmy.


Tak wygląda strona prezentująca produkty z EAH. Na samym poczatku Mattel prezentuje nam Basici które juz dawno są na polskich półkach. Dalej mamy księcia z plastiku. Wierzę w to że bedzie w top 5 najlepiej sprzedajacych się lalek z EAH w Polsce. 


Kolejna strona prezentuje się o wiele lepiej. Na poczatku mamy serię łuczniczą. Tutaj Mattel łaskawie udostepnił wszystkie warianty tej serii. Dalej mamy Raven, tutaj zaskoczenie bo myślałam że w polskiej wersji jej nie ujrzymy, a jednak. Dalej mamy moją ulubioną serię, ogromnie się ciesze że trafi do Polski. Może głownie dlatego że zakochałam się w stylizacji Apple. I na samym koncu mamy nasze małe baśniociółki. Też tego nie spodziewałam sie. 

Podsumowując, Mattel mnie zaskoczył. Myślałam że w tym roku w katalogu pojawią się same nowe basici, a tu proszę, nie. Wiekszość serii w katalogu przypadła mi do gustu i pewnie zacznę polować na te lalki. 
A wy co sądzicie o nowościach na Polskim rynku? Żałujecie że nie będzie nowych basiców?


5 komentarzy:

  1. Ja bym była szczęśliwa, gdyby wznowili wydawanie odcinków. Ale fajnie, że nowości wchodzą do Polski:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, żeby były nowe odcinki, ale niestety muszą je najpierw zrobić. :(

      Usuń
  2. Tak przy okazji, ładny kolorek tła i nagłówków:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jeszcze dojdzie do tego naglowek z Cerise i nowy obrazek z nickiem do notek

      Usuń
  3. Ja uważam, że najlepsza jest seria z małą Madeleine i Apple. Są meega urocze <333 Muszę coś wyskrobać z portfela na Maddie.
    (Przepraszam za błędy jak jakieś są w imionach, ale dawno nie pisałam imion z eah ;) )
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń