Przejdź do głównej zawartości
... * Szybkie newsy * ...

Prototypy nowych lalek (wreszcie!)

Witam,

po długim jak Wisła braku nowinek ze świata EAH nareszcie coś mamy. W notatce mowa bedzię o prototypach nowych lalek. Dostalismy 4 serie, a mianowicie :
  • Toddler Doll
  • buget doll w wersji balowej
  • back - to -school doll
  • back - to -school doll buget
Może w niedługim czasie dostaniemy jakąś serie związaną z filmem, ale póki co nic się nie zapowiada.





Na początku zaczijmy od Toddler doll. W tej serii mamy tylko dwie, a mainowicie Ashlynn i Raven. Zacznijmy od Raven :

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Na początku zauwżmy że mattel wprowadza nowy model szczotek do włosów. Moim zdaniem są ładniejsze od poprzednich. I tradycyjnie przy zestawie mamy też lusterko. Warto też zauważyć że mold głów dla toddlerów jest inny niż dla normalnych lalek. Twarze są bardziej dzieccine, nawet bardziej niż z pierwszej serii todlerów. Co do samej Raven, średnio mi się podoba, jest tak przesłodzona że aż do niej to nie pasuje. Całokształt uznam za ładny, chociaż włosy są dla mnie aż za bardzo kręcone, bardziej pasują do Maddie niż do mrocznej księżniczki. Z najbardziej podobających rzeczy u lalki bedzię dół sukienki. Jest cudny, ale nie pasujący do mroczności młodej złej krółowej. Na dole więcej zdjęć:

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Teraz czas na Ashlynn:

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Ash w wersji dzieciecej wygląda najlepiej według mnie ze wszystkich toddlerów. Jej to po prostu pasuje. Widać że sukienka zbytnio od basicowej nie odstaje, a kokardka na głowie dodaje jej słodkości. Bardzo u niej podoba mi się mold twarzy, natomiast wkurzają krecone włosy, wystarczą mi one u Maddie, u niej wolałabym proste. Moge dodać że buty są za bardzo pstrokate, i psują calą kreacje. Dla tych co lubią zdjecia promocyjne na dole dalsza cześć:

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 



Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

To co lubimy najmnie, buget doll. Na poczatku zauwazmy, że mamy tylko artykulacje w zgieciach (wow). W serii mamy Ashlynn, Madelie i Briar. Na początku zaczniemy od Ash. Jak zwykle przepełniona jest różem i niebieskim. Na dole sukienki mamy znany nam materiał z basica. Pociesza mnie tylko to że góra jest zrobina z mojego uubionego połyskującego materiału i może w rzeczewistości fajnie się prezentować. Co do fryzury, kiedyś coś podobnego na włosach miała. Ogólnie to cała seria taką fryz posiada, co madaje nisko-bugetówką swojej charakterystycznej cechy czyli kiczowatości.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Teraz czas na Mad.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Tutaj Mattel zaprezentował nam że przy Mad niczego oryginalnego nie da się wymysleć. Zawsze mamy ją w tych samych barwach, zawsze. Nic nowego nie dodali. Krój jest taki sam jak u Ashlynn, akcesoria też. Jednym słowem nuda. Dla tych co chcą to obejrzeć z bliska na dole reszte zdjęc z promo.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

No to na koncu tej nisko-budżetowej porażki Briar.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Tutaj mamy, kopia - kopi. Design ten sam co u powyższych, tylko theme i postać inna. Teraz zauwayłam że korona podjumana jest od Holly. Dodam tylko tutaj że całość ratuje dobry krój sukienki i ten cudnie błyszczący materiał.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 



A teraz czas na coś bardziej normalnego, czyli serie delux (jak to sb teraz mattel nazywa). Seria nazywa się Back To School. Na poczatku recenzji idzie mój faworyt.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Meeshell jest najbardziej udaną lalką z tej serii.Najbardziej podoba mi się jej sukienka, ma ciekawy krój i kolorystykę. Prosta fryzura nie psuje wygladu lalki. Buty posiadają ciekawy fason, ale jeśli ktoś się dopatrzy zauważy że mogą być też dla Bunny. Na dole reszta zdjęć.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls.  Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

I powrót do Madeline

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Wole córke Szalonego Kapelusznika w srebrze niz w tym kiczowatym złocie co przy nisko-budzetówkach. Dzieki temu lepiej się prezentuje, od razu twarz jest milsza, a nic sie nie gryzie z fioletem i niebieskim. Strasznie podoba mi się u niej ozdoba na głowie, jest cudna. Krój sukienki jest ciekawy, natomiast dobranie koloru butów to porażka. W zestawie mamy to samo co u Mishell laptop i torebke rodem Ginger.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 
 Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Czas na Holly

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Ubolewam nad krótkimi włosami. Jak mozna zrobić córce roszpunki krótkie włosy, tym bardziej że jest jako pierwsza w kolejce do przejecia przeznaczenia po matce. Tak czy ineczej, fryzura nie jest jedyna tutaj rzeczą która mi nie pasuje. Drugą nie pasującą rzeczą jest wzror materialu, jakoś mi nie pasuje, ten z dołu sukienki przejdzie, ale ten z góry juz nie za bardzo. Do cudnych rzeczy dodam u niej że jest to opaska i buty. Na dole wiecej zdjec tradycyjnie.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

  

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

I powrót do nisko-budżetówek. Dla odmiany mamy Cupid. Niestety jak to bywa przy nisko-budzetówkach nic ciekawego i eststycznego tutaj nie znajdziemy. Np. buty są od Briar, torebka od Holly, moze nawet i opaska. Jedynym pociesznym tu jest ciekawy materiał na sukience z jednej strony.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 
Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

To moze teraz Darling

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Tutaj Córka Ksiecia z Bajki wygląda jak stara nauczycielka. Jakoś te okulary ją postarzają. Szczerze to i bez nich też staro wyglada. Żeby nie było że okropnie narzekam, na przodzie sukienki ma fajny materiał, u dołu reszta zdjęć tego (nie)szczescia:

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

I na koncu naszej tragedii antycznej Blondie.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls. 

Blondie to moim zdaniem jedyna najlepiej wykonana nisko-budzetówka. Jakoś wyglada na tle tych wszystkich jedno-kopytowców. Cociaż do tragedii mozna dodac jej buty i torebkę, reszta dla mnie jest jak najbardziej na tak. Na dole reszta zdjęć.

Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls.  Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls.
Zdjęcie użytkownika Ever After High Dolls.


Uff, na razie to tyle. Póki co wiemy że EAH bedzię jeszcze zyło. Spróbuje dowiedzieć się w miedzy czasie co z polskim magazynem EAH.

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?Instagram...Mi się najbardziej podoba Meysheel ta Darling moim zdaniem wygląda jak Barbie xd

      Usuń
    2. Kujonki byly modne wieki temu,te ze zdobieniami sa popularne raczej tylko w azji. U nas ten trend przyjął sie tylko w czystej oprawie i stal sie wariantem od tych tradycyjnych. I niestety juz nie sa modne.

      Usuń
  2. Nieeeeeee...
    Idę się zanurzyć w otchłani czarnej rozpaczy.

    Ale przynajmniej wiemy, że eah żyje:/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg! Zaskoczyłam się bardzo pozytywnie na serii Toddler Doll. Zbieram na każdą wersję małych dziewczyn <333 Spodobała mi się także córka Ariel. Reszta, to według mnie totalne badziewie... Szkoda, że robią to ,,na odwal się". Pocieszyło mmie, że są od ich strony jakieś newsy... oby było ich więcej... :D
    Pozdrawiam cieplutko
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wie ktos, czy moze będzie jakiś nowy film EAH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie Mattel nic nie zapowiada.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz