Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 4 września 2014

Kitty przybywa !

Kilka postów temu pisałam wam o pierwszym zdjęciu bucików dla Kitty niektórzy pomyśleli, że to buciki dla podróbki, ale mogę was zapewnić, że nie i to definitywnie. W tym poście chciałabym pokazać wam ubranko dla lalki czyli głównie sukienkę niczego innego się nie dopatrzyć niestety.

http://33.media.tumblr.com/e771fc63d81b1f3ac6beb5452d50e38f/tumblr_nbag2djckR1tij21do1_250.jpg

Co prawda sukienka na lalce, ale jakiej nie mam zielonego pojęcia co do ubranka...kołnierz przypomina mi kołnierz ubrania lalki Raven Queen i muszę was odrobinkę zmartwić bo to jest kołnierz Raven. Dlatego obok zdjęcia z sukienką dałam malutkie zdjęcie promocyjne lalki Raven. Co do mojej opinii sukieneczki...bardzo mi się podoba czarna koronka na fioletowym tle. Wygląda to tak...bardzo w stylu Kitty.

Jeszcze dla porównania dodam zdjęcie Kitty z odcinka.

The World of Ever After High - Kitty says hi 

Od razu widać, że jej dół sukienki został bardzo urozmaicony i to popieram nie jest tak nudno >.< Co do bucików to wszystko się w nich zgadza nie widzę żadnej różnicy, a kołnierz Raven skąd się tam wziął ?

Co myślicie o sukience dla Kitty ?

1 komentarz:

  1. Czuję,że i tak sukienka będzie inna,gdy wydadzą lalkę XD
    ~Nammie.Clasfor

    OdpowiedzUsuń