Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 18 września 2014

Trailer Thronecoming !

Wczoraj na you tubie został opublikowany pewnien bardzo interesujący filmik. Jak wiecie na angielskiej stronie Ever After High został zapowiedziany odcinek "And the Thronecoming Queen is..." uwierzcie, że kiedy zobaczycie ten Thrailer będziecie to mieli "głęboko gdzieś" nie wierzycie ? To sami zobaczcie....


Tak jak mówiłam ja już w ogóle nie przykładam uwagi na to kto zostanie tą królową. Bardziej mnie obchodzi to skoro księga legend i baśni jest fałszywa to co podpisali wszyscy uczniowie ? Na odcinku Legacy Day ta księga jak podpisywała Apple wyglądała tak realistycznie. Odcinek na pewno nie będzie trwał tyle co zawsze. Może tyle co "Dzień zakochanych serc" ? albo dłużej... Tylko dziwi mnie jeszcze dlaczego Raven zgodziła się podpisać księgę legend - podobno to taki Rebels xD

Co myślicie o zapowiedzi nowego odcinka ?

6 komentarzy:

  1. Gdyby nie motyw "będziecie mieć gdzieś, kto zostanie królową" ściągnięty od ever after high blog, to post okey. No i nie pisze się "thrailer" tylko trailer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na EAHB jest "będzie to wam obojętne", a ja napisałam całkiem inaczej >.<

      Usuń
    2. Zmieniłaś tylko wyrażenie na "zupełnie gdzieś", ale sens i motyw jest dokładnie ten sam.

      Usuń
    3. No i co z tego...mogę przecież napisać post tak jak chce tylko nie słowo w słowo więc nie czaje problemu...

      Usuń
    4. Ja to całkowicie nie rozumiem ''opinni'' osoby, która napisała powyższy komentarz anonimowo :/ Jeżeli ktoś ma własne zdanie i w pełni sam je popiera, liczy się z konsekwencjami to powinien pisać ze swojego konta. + Zdanie jest zupełnie inne xD

      Usuń
  2. Co do Raven to myślę tak: zgodziła się ją podpisać, bo miała duże szanse na tytuł Królowej Baśni. Ale mogę się oczywiście mylić. Albo nie chciała rozczarowań Apple.

    OdpowiedzUsuń