Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 8 września 2014

Paznokcie w stylu Royalsów czy Rebelsów ?

Wiem, że nie pisałam od kilku dni, ale przybywam do was z nowinką dotyczącą nowego gadżetu upiększającego i niestety, ale drogiego. Mam na myśli zestaw do robienia paznokci, są do wyboru dwa czyli w stylu Royalsów i Rebelsów. Chociaż to prawie to samo to różnią się odrobinę ceną, a dlaczego tego niestety nie wiem.


Nie wiem dlaczego, ale żaden polski blog o Ever After High o tym nie napisał, a aż huczy o tym w internecie. Na początku pokazałam ten zestaw w stylu Royalsów ponieważ jest on troszeczkę droższy, a kosztuje on 20,30 $. DROGO ! No i pozostał nam jeszcze zestaw w stylu Rebelsów...


Osobiście bardziej podoba mi się dla Royalsów. Jak bym pomalowała sobie tak jak na zdjęciu promocyjny to bym wyglądała jak bym szła na pogrzeb co najmniej, ale cóż każdy ma swój gust prawda ? Nie wiem dlaczego Jill już od dość dawna nic nie pisze, ale rozumiem rok szkolny i tak dalej, a tak dla śmiechu powiem, że napisałam ten post na lekcji informatyki xD (nikt nawet nie zauważył)

Który zestaw bardziej wam się podoba ?

1 komentarz:

  1. Żaden polski blog nie napisał o tym,bo wasz jest najlepszy ;33333
    ~Nammie.Clasfor (znowu niezalogowana :/ )

    OdpowiedzUsuń