Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 3 lutego 2015

Na karnawał nadszedł czas...

Mamy luty czyli oznacza to nadchodzący czas karnawału i z tej okazji firma Mattel postanowiła opublikować zdjęcia promocyjne nowych kostiumów. Zdjęcia, które znajdziecie poniżej pochodzą ze strony Amazon. Tym razem są to kostiumy czterech postaci...Lizzie, Kitty, Ashlynn i Blondie. Nie przedłużając:

 
 
 
 Najbardziej podoba mi się kostium Blondie Lockes i Kitty. Nawet nie wiecie jak bardzo zawiodłam się na Ashlynn. Najgorsze co mogli zrobić to biżuteria i dodatki z kartonu. Co jeszcze gorsze buty w ogóle nie odtworzone. Wiem, że to nie łatwe, ale mogliby chociaż podjąć jakąś próbę odtworzenia takich ślicznych butów. Na szczęście na pozostałych kostiumach dodatki są z plastiku i to duża pochwała. Nawet podoba mi się fryzura Lizzie tylko wydaje mi się, że włosy troszkę za krótkie. 

Co myślicie o nowych przebraniach ?

2 komentarze:

  1. Hej. Przepraszam, że rak po raz drugi i z innej beczki ale mam pytanie do wenezii Czy ta paczka za wygraną w 6 zadaniu już doszła?? Wiem, że już pytałam, ale to było dawno a na blogu nic nie ma na ten temat, dlatego jeżeli to nie problem to proszę o odp. Z góry dziękiP.S ja jestem ciekawa, bo ja też wygrałam w tym zadaniu i nagroda do mnie niw dotarła raz jeszcze dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nic się nie stało pytaj ile chcesz >.< Mam nadzieję, że jak tylko Wenezia wejdzie na bloga to ci odpowie "."

      Usuń