Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 1 lutego 2015

Nie ma jak słuchać królewskiej muzyki...

Jeszcze jestem troszeczkę nie w temacie z wszystkimi gadżetami i nie wiem czy już ktoś tu pisał o tym na blogu więc postanowiłam napisać o nowym gadżecie ze strony "Amazon" Czym jest ten gadżet ? Są to słuchawki ! Napisałam w temacie "królewskiej muzyki", bo znalzłam tylko te w wersji dla Royal'sów, a więc do dzieła oto i zdjęcie promocyjne:


Jak na mój gust to mi się podobają ładny dobór kolorów. Jedyny znak rozpoznawczy, że słuchawki są z Ever After High to napis "Royals" i korona. Troszkę skromnie, ale nie ma co narzekać, a jeśli mam być szczera to chciałabym je mieć w końcu jestem po stronie Royal'sów nie ? No cóż pozostaje kwestia ceny...Niestety cena przerasta moje oczekiwania: 24,99 $. Mogło by być równe 20, ale cóż nie będę się kłócić...

Co myślicie o królewskich słuchawkach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz