Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 31 stycznia 2015

Zdjęcia nowych lalek przybywają!

Hey.
Miesiąc temu mogliśmy zobaczyć zdjęcia nowych lalek i nowych serii. Teraz pojawiły się nieco dokładniejsze zdjęcia.
~~~~~
Zacznijmy od serii Sugar Coated:

Zaczniemy od Holly. Lalka ma praktycznie ciągle tą samą fryzurę. Nie przeszkadza mi to,ale wolałabym np. jakiś kucyk,lub warkocz :/ Sukienka bardzo mi się nie widzi. Kolorystycznie może być XD Nie będę się czepiać makijażu,butów i innych akcesoriów,ponieważ bardzo mi się podobają :)

Następna Cedar. Lalka niestety za bardzo przypomina mi odsłonę Basic ;/ Fryzura bardzo mi się nie podoba...Co do ubioru,zaprzeczeń nie mam,ale lalka ta na 100 % nie znalazłaby się w mojej kolekcji...

Ostatnia Maddie. Jako iż jest to na razie moja ulubiona postać,lalka kompletnie mi się nie podoba. Również przypomina mi pierwszą serię :/ Wolę już się nie wypowiadać :P


Mamy również w tej serii Ginger. Laleczka ta jest super <33 Bardzo podoba mi się styl uczesania lalki,jak i ubiór. Buciki mają bardzo ładny kształt ;3 Sądzę,że to najładniejsza lalka z tej serii XD
~~~~~
Następną serią będzie School Spirit:

Pierwsza będzie Raven. Dziewczyna bardzo przypomina mi rycerza XDD Nie przepadam za ciemnymi kolorami,więc lalka nie widzi mi sie :/ Pochwalę jej tylko buty XD

Apple jest już o niebo lepsza :D Jednak nie cieszę się,że ma aż tak pokręcone włosy.... Bardzo podoba mi się sukienka naszego Royalsa ;3 Buty są nawet ładne,ale zmieniłabym kolor na np. pomarańczowy XD 
Ładniejsza jest dla mnie Apple :3
~~~~~
I ostatnią serią będzie Enchanted Picnic

Pierwsza Cerice. Lubię kolor czerwony,ale u naszego Rebelsa jest go zdecydowanie za dużo... Makijaż bardzo mnie od lalki odpycha. Jeśli już,usta również mogłyby być czerwone XD Sukienka to jedna wielka katastrofa... Pochwalę buty,pomimo ciemnej barwy XD

Blondie jak zwykle jest dla mnie za słodka :/ Jest ona również kolejną lalką,której włosy mi się nie podobają... Sukienka jest nawet,nawet... Ciężko mi cokolwiek w tej serii znaleźć odpowiadającego,naprawdę XD

Ostatnia Raven. Jako iż wcześniej wspominałam,nie lubię ciemnych barw,lalka ta jest chyba najładniejszą z tej serii. Fryzura bardzo mi odpowiada, jak i forma butów i torebka. Do sukienki czepiać się już nie będę :D
~~~~~
Spośród trzech serii,wybrałam 3 najładniejsze lalki:
SC - Ginger
SS - Apple
EP -  Raven
Twierdzę,że numerem 1 zostaje Ginger. Lalka jest naprawdę piękna ;3
~~~~~
A co wy sądzicie o nowych lalkach?
Która według was jest najładniejsza?
~~~~~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz