Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 25 stycznia 2015

Rysunkowa Faybelle

Hey.
Na początek chciałam was przeprosić,że nie było mnie przez tak długi czas,ale konkretnego powodu wyjawić wam nie mogę ;)
~~~~~
Ostatnio pojawiły się zdjęcia lalek nowych postaci,między innymi Rosabelli,Darling,Alistara,Bunny i Faybelle.
W jednej z książek możemy zobaczyć już,jak mniej więcej wygląda rysunkowa wersja panny Thorn.
~~~~~
~~~~~
Lalka i rysunek nie różnią się aż tak. Lecz przyznam wam,że Faybelle nie podoba mi się za bardzo. Pochwalę ją tylko za obuwie. Cuuuudooo *-* XD
~~~~~
Podoba wam się ten rysunek?
Co o nim sądzicie?
~~~~~

4 komentarze:

  1. wysłałam maila do ciebie przeczytasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dostałam żadnego maila od ciebie :(
      Spróbuj jeszcze raz. Email ~~> nammie.clasfor@gmail.com

      Usuń
  2. facebook mi mówi, że masz urodziny- wszystkiego najlepszego *daje tort* :3

    OdpowiedzUsuń