Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 29 stycznia 2015

Wielki powrót !

Mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętacie. Nie było mnie na blogu prawie 2 miesiące, ale powracam do was pełna energii i z nową nowinką dotyczącą nadchodzącego filmu "Spring Unsprung" po polsku ! Kilka dni temu pojawił się zwiastun po angielsku, ale on był całkiem inny. Na sam początek pokażę wam ten polski...


Jak wspomniałam zwiastun ten jest inny, ale nie gorszy od angielskiego. Zastanawia mnie dlaczego bohaterski wybranek Apple nagle zrobił się takim strasznym tchórzem i dlaczego matka Kitty chce pokazać córce jak stworzyć chaos uważam, że Kitty i bez lekcji mamusi jest w tym dobra XD Nadszedł czas na drugi zwiastun tego samego filmu oto i on:



No i znalazłam odpowiedź na moje powyższe pytania Apple po prostu zwariowała XD Nie no żartuje...zaczęła się zachowywać dokładnie tak jak Raven powinna. Jaka ironia. Moim zdanie angielski zwiastun jest troszeczkę lepszy niż polski, ale oba są naprawdę fajne i zachęcające do filmu.

Co myślicie o dwóch wspaniałych zapowiedziach filmu ?

5 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje nawet nie wiesz jak bardzo tęskniłam za blogiem :) Chcę od razu wszystko nadrobić a zacznę od zakładek jak tylko Jill da mi administratora :)

      Usuń
    2. Ja też się bardzo cieszę,że jesteś ^.^
      ~Niezalogowana Nammie Clasfor

      Usuń
    3. Dzięki obiecuję, że nadrobię wszystkie zaległości "."

      Usuń
    4. Spokojnie :) Już Cię ''przestawiłam'' na admina xD

      Usuń