Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 30 stycznia 2015

Blondie Lockes Just Sweet

Dwa dni temu ukazały się w internecie interesujące zdjęcia lalki Blodie Lockes z serii Just Sweet. Spojrzałam na posty z ostatnich trzech  dni i zauważyłam, że nie zostały one pokazane na blogu więc postanowiłam wam je opublikować...Na sam początek podstawowe zdjęcie czyli to promocyjne ukazujące lalkę w całej okazałości.

 

 Co myślę o lalce ? Jest naprawdę bardzo ładnym projektem. Powiedziałabym, że nawet za ładnym. Głównie dlatego, że tak słodko i "kolorkowo" wygląda. (nowe słowo "kolorkowo xD) Tłumacząc mój dziwny język mam na myśli, że za słodko. Chociaż nie będę się w tej sprawie kłócić pasuje to do charakteru złotowłosej choć i włosy już nie całkiem złote (spójrzcie z przodu)

Zdjęcie promocyjne mamy za sobą czas na kolejne zdjęcia, a następne będzie w kartonie.

 
Karton jak karton nie wiele różni się od pozostałych (przecież nie będę wam opisywać karton od lalki nie ?)



Jak pewnie zauważyliście to zdjęcia pokazujące szczegóły lalki tylko powiem szczerze jestem trochę rozkojarzona co do tej grzywki. Znalazłam jeszcze zdjęcia zrobione przez fana i grzywka wygląda inaczej sami zobaczcie:



Sami zobaczcie grzywka jest zupełnie inna niż na zdjęciu promocyjnym. Nie sądzę, że te zdjęcia są oficjalne mają nie zbyt dobrą jakość...a przy okazji możecie zobaczyć (prawie) w całości oficjalny art Blondie z tej serii.

Nie pozostaje mi nic innego jak spytać:
Co myślicie o lalce ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz