Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 22 grudnia 2015

Kolejne lalki z Birthday Ball

W sieci ukazały się dwie dodatkowe lalki z serii Birthday Ball.
Owe postacie to Rosabella i Ceadar. Jak mi wiadomo lalki te mozna już nabyć w niektórych marketach w USA.


Tak prezentuje nam sie tyl pudelka Rosabelli. Na pudełku pisze że lalka pachnie. Dokładny zapach to cukrowe ciasteczko. Widzimy też art lalki. Przypadł mi do gustu, córka pięknej i bestii wygląda na nim swieżo i promiennie.


Tak prezentuje nam się lalka w pudełku. Jak widać lalka Rosy nie ma grzywki a art ją posiada. Do lalki dołączona jest też szczotka i stojak.


Tak wygląda sukienka z bliska. Jak widać rękawy są zrobione z połyskującego tiulu. Reszta sukienki to połyskliwy materiał. Do gustu przypadła mi góra sukienki. Naszyjnik jest prosty, pasujący do kreacji.


Jak zauważymy mattel postarał się by pomalowac detale . Sam fason butów jest uroczy, lekko elegancki.


Pora teraz na Ceadar. Jak można odczytać z opakowania Ceadar ma zapach pomarańczowego ciasta. Jak widać na awatarze oprócz fioletu mamy też akcenty pomarańczowe. Sam wygląd córki pinokia przypadł mi do gustu. Ale tylko na arcie, bo sama lalka zostawia dużo do życzenia.


Tutaj widzimy już lalkę rozpakowana. Prezentuje sie dobrze, ale jest male ale. Co Ci się Ceadar z ustami stało?  Wyglądają jakby puchły.  Do reszty nie mam zastrzeżeń. 


Wzgląd na sukienkę.  Jak widać polyskujacy tiul mamy tylko u dołu sukienki. Zauważmy że Ceadar ma pasek co inne lalki z tej serii go nie mają.  Naszyjnik jak widać ma umalowany detal a mianowicie kokardke. Jak dobrze przyjrzyjmy się włosa to zauważymy że lalki będą mieć szpetne jak dla mnie złotawe pasemka.


Buty panny też posiadają pomalowane detale. Sam kolor przypadł mi do gustu, fason też jest ciekawy.


Tutaj mamy jeszcze zbliżenie na twarze postaci. Jak widać Rosa też ma szpetne złotawe pasemka. U córki bestii opaska ms pokolorowany detal. 

Czy podobaja wam się lalki? Czy oczekiwaliscie takich postaci w tej serii?

2 komentarze:

  1. Kiedy zobaczyłam art Cedar to było takie: "łał, ona jednak potrafi być ładna!", ale kiedy zobaczyłam lalkę, to: "nie, jednak nie". Co do Rosabelli, to nadal uważam, że moja wersja córki pięknej i bestii jest dużo lepsza.
    A tak poza tym, mi się wydaje, czy te dwie są mniej jednokolorowe od pozostałych z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są, bo mają kolor przewodni i dodatkowy. A u pozostalej dwójki jest kolor podstawowy plus biel. Co do Cedar to wina ust u każdej lalki.

    OdpowiedzUsuń