Przejdź do głównej zawartości
... * Szybkie newsy * ...

28-calowa Maddie z Hat-Tastic Party

Kolejny akt strzelisty, mam nadzieję że takie małe notki zdobędą waszą sympatie a mi dadzą więcej czasu i swobody. Tak wiec zaczynam.




Tak jak na górze widać, zdjęcie przedstawia nam Maddie z serii Hat-Tastic Party. Niby seria znana, ale jest to dla mnie nadzieja na wydanie Kitty i Raven z tej serii bo w samym webisodzie wyglądały genialnie. Wracając do córki Kapelusznika, jak widać nie jest ona w standardowym wzroście. Jest to kolejna lalka która ma aż 28-cali. Bardzo mnie to cieszy że mattel nie rezygnuje z 28-calowek i może wkrótce ujrzymy inne postacie. Co do samego wyglądu lalki, jest moim zdaniem lepiej wykonany niż wersja "niższa". Na pewno na plus idzie tu sukienka która jest wykonana dla mnie idealnie. Kapelusik lalki ma pomalowane detale, szkoda że buty to ominęło ale nie robi to zbytnio wielkiej różnicy. I największy defekt tej lalki są pomalowane nogi. Dlaczego mattel przy tak dużej lalce idzie na łatwiznę gdy bez problemu można uszyć do niej rajstopy? To chyba zostanie dla mnie wieczna zagadką...

A wam podoba się pomysł na lalkę i sama lalka? Chcielibyście więcej 28-calowych Everek ? A może resztę postaci z Hat-Tastic Party?


Komentarze

  1. Lalka, bardzo mi się podoba, tylko (tak jak wspomniałaś powyżej) pomalowane nogi psują efekt... W jakiej cenie (ok.) są 28-calówki? Bo z chęcią bym kupiła tą poprzednią gigantkę Maddie :) I mam jeszcze jedno pytanko ;) xD Czy 5 sierpnia będzie można obejrzeć epicką zimę po angielsku na nicelodeon? (←Chyba źle napisałam :P Jak tak to sory ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 100zl na amerykanos, nie wiem jak to jest z amazon. Po angielsku cały film będzie jedynie puszczony na netflixie i po polsku pewnie tez bo pojawiły się tam już cale filmy takie jak Ukraina czarów itp. O ile plotki dobrze głosza.

      Usuń
    2. Ukraina czarów?:)
      Autokorekta?:)

      Usuń
    3. Dzięki za odp. :)

      Usuń
  2. Maddie genialna. Zważając na to, że jest to moja ulubiona postać, już nie mogę się jej doczekać. Ale płaczę widząc te nogi. Są straszne.
    Ta Maddie jest wyższa, prawda? Jeśli dobrze pamiętam, ta z WtW miała 17 cali. Wychodzi na to, że ta wersja będzie wyższa o 11 cali.
    I oczy mnie mylą, czy posiada artykulację "standardowych" lalek? 17 calowa miała podobną do dużych Monsterek. Najwidoczniej nie tylko nogi będą wadą lalki.

    Co do wyżej. Nickelodeon podobno ma nie emitować już filmów EAH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta z WtW miała 17 cali. Ogolnie ta ma 27cali, jest to ostatecznie potwierdzone. Co do artykulacji, może mieć ta z dużych bo jak przyuwazylam na innym zdjeciu jej reka lewitowala co może oznaczac że to co widzimy jest zrobione komputerowo.

      Usuń

Prześlij komentarz