Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 19 listopada 2014

Poszukuję Redaktora !

Samary na blogu nie ma już od dłuższego czasu, nie pisze postów ani nie odpowiada na moje e-maile. (Kompletnie nie mam z nią kontaktu)... a trzeba przyznać, że sama na blogu sobie nie radzę. Dlatego potrzebuje drugiej osoby ''na stałe''. Osoby zainteresowane proszę o napisanie komentarzu poniżej.. a jeżeli chodzi o wymagania to dobrze by było gdyby osoba zainteresowana pisaniem na tym blogu napisała czy już kiedyś prowadziła bloga i podała link do aktualnego (jeżeli takowy posiada), przedział wiekowy ustalam na 11+.


+Wyniki podam pod koniec miesiąca.

19 komentarzy:

  1. Ja bym mogła c: lat 14
    http://weneziacrazyworld.blogspot.com/ (wiem, że odstępy czasu są, ale tu postaram się pisać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakieś informacje może? EAH interesuje się od... właściwie to nawet nie wiem, ale na oko to bym dała początek 2014
      Zaczęło się od rysunku pewnej dziewczyny, zainteresowałam się tym i jakoś samo tak wyszło, że spodobała mi się i koncepcja, i charaktery postaci ( szczególnie Lizzie i Apple <3). Bloga tego zaczęłam obserwować (wcześniej to był tylko ever-after-high-blog) i to dlatego, że któraś z redaktorek napisała komentarz na moim blogu z reklamą i to by było na tyle.
      Mam lalkę Apple.

      Usuń
  2. Ech chciałabym ale nie mam bloga ale za to mam mini bloga na pingerze jeśli chcesz to dam ci link a ty zadecydujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że jeżeli ktoś posiada. Jaki kol wiek blog :) Więc czekam na link...

      Usuń
    2. http://cerisehood.pinger.pl/ Proszę nie jest jakiś popularny i idealny ale watro próbować :)

      Usuń
  3. Oooo,jak ja długo na to czekałam XD
    No to czas pisać...
    Nazywam się Natalia i mam 13 lat. Ever After High zaczęłam się interesować od czerwca,kiedy to pojawiało się coraz więcej blogów i dużo się słyszało właśnie o tym XD
    Nie wiem co mam pisać dalej... :/
    Bardzo chciałabym się dostać,gdyż (jak wiesz Jill) o pracy na tym blogu marzę już od x czasu XD
    Ponadto życzę powodzenia innym ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałem, że się zgłosisz! XD
      Ja też życzę wszystkim powodzenia ^^

      Usuń
    2. No a jak... XDDD
      Zapomniałam dodać,że pisałam kiedyś na MHN. Linków do postów nie muszę wstawiać? XD

      Usuń
    3. Czytałam te posty, więc nie musisz ^.^

      Usuń
    4. A jeszcze się zapytam- kiedy będą wyniki? ;3

      Usuń
    5. Już napisałam w poście.

      Usuń
  4. Super nie mogę się doczekać częstszych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Nazywam się Monika. EAH zaczęłam się interesować od początku roku. Prowadzę bloga o EAH www.kochameverafterhigh.pl. Zawsze marzyłam o prowadzeniu tego bloga. Mam 13 lat i jestem pracowita i wytrwała. Mam nadzieje, że mnie wybierzesz, a pozostałym kandydatką życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Nazywam się Luiza ( ale ani słowa ;D ) Mam 11 lat. Prowadzę blog o EAH na Pingerze link:
    http://cerisehood.pinger.pl/ Jestem systematyczna i nigdy się nie poddaję :D Postaram się pisać codziennie ( Choć nie obiecuję ) Gdy tylko zobaczyłam ten blog pomyślałam że extra byłoby być na nim redaktorką i w końcu może się doczekam. Życzę powodzenia sobie i pozostałym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc! Jestem Isabella, i to wcale nie zart!!! Nie prowadze w tym czasie zadnego bloga ale chcialabym baardzo pisac na tym! :) mam 13 (niedlugo 14) lat i interesuje sie EAH od 14 r. Mam lalke Raven, Legacy Day.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca na temat, ale jak zobaczyłam komentarze, to po prostu musiałam:
    Cześć, mam na imię Piotrek i też mam 13 lat!
    Pewnie nikt nie będzie wiedział, o co mi chodzi. Trudno xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok.Jestem Angela Heder(Może być Emilka) Mam 12 lat.Prowadzę blog o rysunkach, lalkach, a za chwile dołączy tam pewnie cukiernictwo. link:rysunkianglaheder.blog.pl
    Ever After High interesuje się od kwietnia, czytając pewnego blog natchnęłam się na ,,wojne'' fanów EAH i fanów MH. I jako zwolenniczka MH postanowiłam sprawdzić co to EAH. Spodobało mi się.Na początku lubiłam Apple, jednak moja pierwszą lalką była Cerise, potem dołączyła Blondie oraz Briar. Jeśli zostałabym redaktorem tego bloga piasałabym posty w miare regularnie i w miare moich możliwości

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej to ja z bloga http://wearemonsters.pinger.pl/ wiadomość ode mnie masz na pingerze :D

    OdpowiedzUsuń