Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 27 listopada 2014

Witajcie moi drodzy

Najpierw trochę o mnie ;3 Nazywam się Natalia (Nammie) i mam 13 lat. Ever After High zaczęłam interesować się,kiedy od razu weszło na rynek. Zawsze kochałam bajki Disneya i księżniczki tego typu XD Moją ulubioną postacią jest Ashlynn. Mam też swoją OC,która również zwie się Nammie i jest córką Królewny Śnieżki XD Osobiście stoję po stronie Royalsów,gdyż Rebelsi bardzo mnie denerwują,a zwłaszcza Raven...Z charakteru jestem osobą miłą,pomocną i pewną siebie,gdyż od małego uczona byłam,by taką być. Uważam,że EAHC to jeden z niewielu blogów o EAH,na którym panuje miła i przyjemna atmosfera,którą bardzo lubię. Towarzystwo również jest tutaj wspaniałe i myślę,że współpraca z Wenezią i lizzieslid też będzie super

Chyba to wszystko,co chciałam dodać na wstępie. Rozpisywać się chyba nie ma co,gdyż myślę,że poznacie mnie lepiej przy pisaniu nowinek,m.in. to co lubię i co nie,co mi pasuje,co nie itd. XD
No więc... To tyle


~Nammie.Clasfor

2 komentarze: