Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 28 listopada 2014

Zbliżenia reszty lalek Spring Unsprung

Post wcześniej Wenezia pokazywała wam zdjęcia Holly SU. Teraz czas na pozostałe dziewczyny.
~~~~~~


 ~~~~~~
Briar jak widać ma brązowe włosy z różowym i turkusowym pasemkiem. Szczerze,to nienawidzę takich fryzur...Sukienka lekko upodabnia lalkę do Basica,ale wygląda dość uroczo :) Reszta,czyli buty,akcesoria,rajstopy i ten pierścionek nie mają zaprzeczeń i oceniam lalkę na 8/10 gwiazdek.
~~~~~~

 ~~~~~~
Następna jest Cedar. Powiem,że córka Pinokia ma wspaniałą fryzurę <333 Ale z kolorystyką już się nie zgodzę. Te pasemka... :( Sukienka jest taka... Dziwna XD Ale wzorki za to ładne :) No i buty. Chyba to najlepsza część tej lalki. Formy są cudowne ;33 Torebka,opaska i pierścionek jakoś nie wpadły w mój gust :/ Oceniam lalkę na fifti-fifti: 5/10 gwiazdek.
~~~~~~

 
 ~~~~~~
Ostatnia Cerise. Chyba z każdą lalką nasza córka Czerwonego Kapturka i złego wilka staje się coraz słodsza :/ Ta fryzurka to totalna klapa :P Tak samo jak sukienka... Pochwalę buty,bo bardzo podoba mi się forma XD Torebka i pierścionek za to w tej lalce podobają mi się najbardziej <3 Ocena: 5/10 gwiazdek.
~~~~~~
Seria ta aż tak nie przypadła mi do gustu jak np.Thronecoming,czy Legacy Day,ale nie jest też najgorsza. Dodając Lizzie i Holly najbardziej urzekła mnie Lizzie,następna Holly,Briar,Cedar i Cerise. :)
~~~~~~
Która lalka spodobała się wam najbardziej?
Co sądzicie o tej serii?
~~~~~~
~Nammie Clasfor



 

1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się Cedar, ale ma trochę za mało wyrazisty makijaż przez co jej twarz ginie w mocnych kolorach ubrać i dodatków ;-;

    OdpowiedzUsuń