Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 27 listopada 2014

zdięcia promocyjne Spring Unsprung #1 Holly

Witajcie- to znowu ja- Wenezia
Do redaktorek- w roboczych dam zdięcia innych lalek, możecie je opisać i opublikować. Do wyboru do koloru- Briar, Cerise lub Cedar.
Post długi, więc rozdzielę go~♥




Holly jest w tej serii śliczna ♥ Ogólnie podoba mi się w Spring Unspring motyw kwiatów.
Bardzo ładna... lampa.
Tu widać dobrze jej biżuterię, oraz dość ostry makijaż. Jak ja bym ją chciała, uhuhuhu. Jest taka śliczna.
Zbliżenie na pierścionek i pasek. Przepraszam, że tak mało jest mojej opinii, ale nie chce za każdym razem pisać "ślicznie", "pięknie", "bajecznie". Lalka bardzo mi się podoba.
Widziałam opinie, że getry bardziej pasują do zimy, niż do tytułowej wiosny, ale pasują mi do bardzo detalowego stroju. Buty mają świetny wzór i kwiatki.
I na koniec dołączony do każdego zestawu pierścionek (którego nikt zapewnie nie będzie nosić)

~

Jak wam się podoba lalka Spring Unsprung córki Roszpunki?
Jak sobię radzę? Macie jekieś pytania odośnie mnie?

+ bonus odnośnie thronecoming
(kliknij, żeby powiększyć)


2 komentarze:

  1. W lalkach EAH podobają mi się detale. U lalek np. MH też jest ich dużo, ale i tak nie równają się z everkami .-.
    Holly jest piękna, tylko wystarczyłoby spojrzeć na jej buty xD
    Makijaż mi się podoba, bo jest taki bardziej dorosły, niż taki w stylu słodkiej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze w prototypach buty są przepołowione, jeśli o to chodzii c:

      Usuń