Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 20 lipca 2015

Bio Rosabelli oraz kolejna ubieranka

  Witam, jako iż Bio naszej Rosabelli wyszło dawno, a nie było oceniane na tym blogu to 'pokusze się ' o ocenienie.

Rosabella Beauty 
Córka Pięknej i Bestii

Współlokator:
Darling Charming

Najskrytsze pragnienie:
Pokazać ludziom, ze w każdej bestii kryje się piękno. 

Magiczna Umiejętność:
 Pozory mnie nie zmylą. Widzę, jacy ludzie są naprawdę.

Sprawy Sercowe
Przyznaję, ze nie mogę się doczekać kiedy poznam mojego księcia!

Co mi działa na nerwy:
 Od ciągłego krzyczenia o niesprawiedliwości boli mnie gardło!

Ulubiony przedmiot w szkole:
Uczniowska Rada Royalsów to wspaniały sposób aby wprowadzić do systemu najpotrzebniejsze zmiany. 

Najmniej lubiany przedmiot w szkole: 
Tresura i Dbanie o Zwierzęta. Magiczne zwierzaki nigdy nie powinny być zamykane w klatkach. 
Najlepsi przyjaciele od serca: 
Moja kuzynka, Briar Beauty.

Po tym opisie nie przekonałam się pozytywnie do postaci. Wydaje mi się nudnawa i mdła. Taka typowo księżniczkowata. Nie wiem z jakiej to nacji została rebelsem, ale bez problemu mogłaby być royalsem.
Co do wyglądu postaci, jest dla mnie taka mdła. Lubie złoto połączone z brązem ale u niej to już nie bardzo ...

Teraz czas na pokazanie screena z ubieranki od StarSue:

Jak zwykle robione okrojówką. Czy zrobienie ubieranki starym stylem tak długo zajmuje ?! A co do kolorów, są dla mnie za bardzo jaskrawe co mi się w ogóle nie podoba.

Co do samego bloga. Moim zdaniem jest tu troszkę nudnawo. Powinny być tu jakieś ankiety. Jakieś dodatki typu awatary szablony do blogów. Obrazki bez tła by mona było ściągnąć i popróbować sił w grafice. Powinno być tu też dobrze zrobiony dział z pytaniami oraz opis lalek. Ale tą kwestie zostawiam głównej admince Lizzie. Nawet sama mogłabym robić gry. Tylko musiałabym douczyć się programowania w html5 lub javascript by gry też działały na androidziew który nie lubi flasha...
A wy co o tym myślicie ?

2 komentarze:

  1. Czemu na blogu są trzy osoby, a na nagłówku dwie? Swoją drogą, beznadziejna nazwa bloga. "Ever After High Cerberek" - cerberki to były przy Monster High, żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Samara dawała nazwę bloga, ale jeśli masz jakieś propozycje to pomyślimy nad zmianą
      nazwy na inną. Alreya: Mam w planach kilka zmian na blogu, ale na razie nie mogę na to znaleźć czasu. Nawet na posty nie mam czasu. Mogłabyś napisać o zdjęciach promocyjnych?

      Usuń