Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 27 lipca 2015

Ubieranka Rosabelli i nowe screeny

Hej! Dawno mnie nie było, ale nie miałam zbytnio czasu z powodu wyjazdu.
Myślę, że z końcem sierpnia to się zmieni.

Dzisiaj mamy okazję zagrać w nową ubierankę od StarSue. 



Chciałabym pokazać wam screen z pierwsza zakładką, w której znajdziemy włosy jakie mamy
do dyspozycji.  Kompletna porażka, zero nowych włosów tylko same "używane". Pierwsze są Darling, drugie Ash, trzecie Faybelle, czwarte to przeróbka Blondie Thronecoming, piąte są jej, a
ostatnie należą do Wydowny Spider z MH. Uśmiech na jej twarzy wygląda sztucznie, w całej  ubierance szału z wyborem nie mamy. 

Tak prezentuje się moja stylizacja:


Ubierankę oceniam negatywnie, ale plus za powrót na "stare śmieci".


Znalazłam kilka screenów z odcinków:






Screeny pochodzą chyba z WtW, który zobaczymy 14 sierpnia, ale nie mam pewności.
Wszystkie postacie czytają książki, pewnie to ich historie, bo Poppy i Holly mają jedną książkę.
Skoro mowa o książkach to możemy się spodziewać Rosabelli.

Pamiętajcie jak czytacie książki 
nie zapomnijcie o herbatce :)

Screeny pochodzą z tumblera cjlou-the-bejeweler

~Lizzie Angel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz