Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 10 lipca 2015

nowy odcinek + Ubieranka Duchess

Odcinek jest prywatny i dostępny dla tych którzy mają linka. A jako iż mam to udostępniam wam.



Odcinek opowiada o wyborze Faybelle. Mimo to odcinek jest też zakończeniem sezonu o święcie lasu. Moja ocena odcinka ? Odcinek nie rozczarował mnie , postać wróżki która im się ukazuje jest piękna . Faybelle aby dostać się na disco wybiera na chwile być dobrą xD Jednym słowem, koniec już z tym nudnym sezonem ;D

A teraz  przedstawie wam screene z ubieranki od starsue. Tak więc tak prezentuje się szafa z ubieraniem:


Tutaj akurat pokazuje najciekawszą zakładkę z gry. Niestety zawartość zakładek szafy jest po prostu beznadziejna. Nic ciekawego.  Mimo to udało mi się coś wykonbinować. I wykonbinowałam to ;


Trochę przerobiony wygląd z serii FOI, ale nic ciekawego wymyśleć nie mogłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz