Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 31 lipca 2015

Ubieranka Cerise + Lalka Birar WtW

Aby nie przedłużać, zaczniemy od ocenienia ubieranki od StarSue z Cerise:

( Link do niej)



Tutaj mamy zakładkę z szafą która mi się najbardziej podoba. Co do całości gry , mi sie bynajmniej podoba. Wszystko jest dopracowane, i ciekawe. Większość osób żali się , że nowy styl ubieranek dla Ever After High jest dziwny i brzydki, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia się do MH wersji która dalej jest kontynuowana. Moim zdaniem ten styl grafiki jest milszy dla oka i bardziej pasuje niż stary ale to tylko moje zdanie.

A na górze mamy moją stylizacje ;)

Teraz czas na recenzje lalki Birar z WtW która ma już swoje zdjęcia promocyjne.









Zacznijmy od oceny pudełka. Pudełko jak pudełko, różni się nam od tych znanych nam pudełek. Jest oczywiscie bardziej w stylu ,, Wonderland". Dla mnie to pudełko jest za bardzo chaotyczne. Mi się bynajmniej nie podoba.





Tutaj mamy zdjęciu z portretu . Pierwsze to co rzuca się mi w oczy to jej kołnierz. Oprócz tego że jest zawieszony na ramionach to jeszcze widać że i w pasie ją oplata.  Kolejną rzeczą są jej kolczyki z motysiami i srebrny naszyjnik który bardzo mi się podoba.



Tutaj mamy wzgląd na całą naszą Briarar. Jak widać szczotka do zestawu jest czarna, nie wiadomo jak wygląda stojak i wydaje mi się że będzie troszkę innej konstrukcji ze względu na ten kołnierz ale to z czasem się okaże. Tutaj mamy przedstawiony zwykły pamiętnik. Ale jak wiadomo będzie on w 100% w postaci karty więc tym się nie sugerować co tu widać.



A teraz mamy  dół sukienki. Pierwsze co rzuca mi się w oczy to wzór na sukience. Najwięcej zdobień ma tylko z przodu a z tyłu łyso. Moim zdaniem wielki minus. Dalej widzimy ze lalka posiada pierścionek . Kolejna ciekawa dla mnie rzeczą jest jej zegarek-torebka. Jak widać otwiera się.



A na końcu do oceny zostały nam buty. Dla mnie buty wrażenia nie robią , są takie zwykłe. Mimo że wzór na nich ciekawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz