Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 10 czerwca 2016

Recenzja lalki Veronicub

Tak jak w tytule, krótka notka z recenzją lalki.

 

Na samym początku wspomnę że lalka należy do serii Epic Winter. Veronicub jest śnieżnym duszkiem(?) niedźwiedzia polarnego. Sama lalka bardzo mi się podoba. A nawet bardzo. Kolor jej skóry nie gryzie się jak u innych duszków. Ma cudny kolor włosów. Fryzura tez dodaje jej uroku. Co do samej kreacji, jest moim zdaniem za prosta. Dodała bym do niej pasek lub naszyjnik. Bo same ocieplacze na ręku nic nie wskórają. 

 

Czas na ocenę twarzy. Jej makijaż jest cudny! Uwielbiam. Jest delikatny, a zarazem nie wieje od niego nudą. Co do uszu, bardzo podoba mi się "posypanie" ich brokatem. Dodaje to małego uroku.

 

Teraz czas na buty, i one sa dla mnie totalną pomyłką. Jakim cudem pasuje do całokształtu ten kolor? Jest on niby uzyty, ale bardzo niewiele go na sukience. Co do fasonu butów, typowe futrzaki. A żeby od nich nudą nie wiało to dodane miski.

Lalkę oceniam na 9/10.  


5 komentarzy:

  1. Mi również, jak Tobie lalka bardzo przypadła do gustu...♥ Tylko nie te buty!!! Psują całokształt :/ Ja lalkę oceniam na 8,5/10 (Gdyby nie te buty moja ocena byłaby następujaca 10/10 ! ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty to tragedia, chociaż drugi duszek z EW ma gorsze. Tamte to dopiero straszą xd
    Wydaje mi się, czy ona rzeczywiście ma krzywo usadowione uszy? Jakby były usadowione od środka przedziałka, zamiast środka głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nawet nie sa usadowione od środka przedzialka. Tylko tak rozstrzelone po calej głowie.

      Usuń
    2. Mattel- mistrz symetrii xd

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń