Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 13 września 2016

Powerful Princes Trib

W dzisiejszej notce przedstawie mam dawno już wydane zdjęcia promo naszych super księżniczek ,z którą Maddie jest na czele bo kapelusznik przecież nią był, nieprawdaż? Co do samej serii, niby nie jest serią nisko-budżetową a okropnie mi nią zalatuje. No ale może się nie znam...

 

Na pierwszy rzut idzie Madelinne.  Mam tu okropny mętlik, bo nie wiem na czym zawiesić wzrok. Ale na pewno zawiesił mi się na białych kończynach dolnych. Co się stało mattelowi że przy każdej nowej lalce maluje jej nogi. To tak tandetnie wygląda że się płakać chce. Oszczędność Ci mattelu na dobrze nie wyjdzie, bo znajdziesz mniejsze grono nabywców. Uwierz. Co do samej lalki, uwielbiam jej wy detalizowane buty, to jest to co najbardziej lubię w lalkach z EAH. Moc detali na butach. Co do samej kreacji, to tutaj zalatuje basickiem po reebocie. Mnie bynajmniej takie coś nie kreci. Do plusów mogę zaliczyć tu twarz lalki i włosy.

   

Teraz czas na Apple, tutaj akcesoria i twarz oraz włos podbija moje serce. Do tego dołączają buty, które sama bym nabyła. I tutaj kończę chwalić, bo przychodzi mi na myśl tandetnie wykonany strój. Czy projektantów serio w oczy nie raziło tyle czerwieni? Nawet widać że dwie czerwone spódnice z sobą nie współgrają i dają efekt "kiczu"? Bo sama góra jest cacy, gdyby nie to że bufki nie są obszyte i zaraz się sprują przy mocniejszym naciągnięciu materiału. Ogólnie to też pomalowane nogi rażą, ale to każda tak lalka ma...

 

Czas na Holly, córka roszpunki mniej mnie zachwyciła, ale jednak coś w sobie ma. Fajnie że zrobili jej nową torebkę i kolię ale mogli też i coś na głowę bo stary dobrze znany nam wianek mi się znudził. Z fryzurą też coś marnie. Buty zalatują mi basiciem, a różowa halka daje po oczach. Natomiast bez niej jest o n-razy lepiej. Nawet te malinowe rajstopy pasują. Zauważyłam że Holly i Apple mają kolczyki. Ciekawe czy im je zostawią czy pozbawią...

Jak podobają wam się lalki? Żałujecie że w tym roku nie ma bajecznej szkoły? Co byście powiedzieli na nowy wygląd bloga?


4 komentarze:

  1. Wiesz, tak właściwie to te pomalowane nogi nawet pasują. Mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na leżę do grona nie lubiących tego xD Po prostu szczypie mnie to w oczy.

      Usuń
    2. Okej, masz takie prawo. Wiem że niektórym się podoba, a niektórym nie i rozumiem Cię.

      Usuń
  2. Wiem, że trochę nie na temat, ale mam dobre informacje dla czekających na nagrody z gazety. W ta środę zostały wysłane paczki.

    OdpowiedzUsuń