Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 10 września 2016

Poznajmy Meeshell

Jako że jestem chora od 2 dni napiszę dzisiaj tylko o nowym odcinku. Przepraszam tez za źle sformatowany tekst ale pisze z tabletu i nie chce przestawic na srodkowanie tekstu. Tak wiec zaczynam.


Na poczatku zaczne ze w różowych wlosach jej lepiej niz kobaltowych które ma lalka. Po drugie postac przedstawiona jest jako niesmiala, ale chetna do poznawania innych osobka. Sam charakter mnie zauroczyl, bardzo do niej pasuje oddaje ja. I szczerze taka Meeshell jest dla mnie idealna. Co do samej fabuły odcinka, to jest on z pomyslem lecz okropnie przewidywalny co mnie nudzilo. Jedynie humor Maddie ratowal fabule. Zauwazylam też że role głównych postaci Apple i Raven po DG przejęła Briar i Ash . Nawet mi to pasuje, ale pewnie po 2 - 3 odcinkach bede narzekac. 

A wam jak podobal sie odcinek?



1 komentarz: