Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 23 września 2016

Jak sie robi zimę?

Witam,

Mimo prześladującego mnie pecha mam chęci napisać notkę. Tak więc dzisiaj Mattel uraczył nas nowym odcineczkiem, i to moim zdaniem nie byle jakim.  Na dole możecie obejrzeć.

 

Pierwsze co rzuca się w oczy to screen z odcinka. Jak widać odcinek będzie nawiązywać do Zimy wszech baśni. Jest to moim zdaniem fajny chwyt , bo sam  film był ciekawy a dalsza odcinkowa kontynuacja jest fajnym pomysłem. Co do samej akcji odcinka, to już zachwyca mniej. Apple i Mad jadą do Crystal by popatrzeć jak powstaje zima , a tylko Maddie coś w tym kierunku robi.  Bo panna White i Księżniczka śniegu z rodzicami gadają o prestiżu tej pierwszej. Kolejnym plusem tego odcinka jest to że widzimy nasze złe rodzeństwo. I to by było na tyle z tych plusów i minusów. Sam odcinek oceniam na 8/10.



10 komentarzy:

  1. Ja mam takie pytanie jeżeli ktoś wie czy będą inne filmy eah? Wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też to dziwi. Nie ma nawet lalek sygnaturyzujacych nadchodzący film a już być powinny bo ostatnio mattel wydał dużo zdjęć promocyjnych nowych lalek.

      Usuń
    2. Ja mogę powiedzieć, że niedawno oglądałam piosenki pasujące do postaci i zobaczyłam zdjęcie Alistera trzymającego figurkę dyrektora Grimma. Niewiem czy gdzieś już to było, ale jak tak, to może mi ktoś powiedzieć co przeoczyłam.

      Usuń
    3. Tez teraz pierwszy raz slysze. A moglo to byc w Swiecie Basniowiosy.

      Usuń
    4. Możesz znaleźć to zdjęcie na kanale Sierra Kate to najnowsze jest wideo z piosenkami pasującymi do postaci.

      Usuń
  2. to sobie to przejże, dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://youtu.be/dznmbqqFq4E

      Usuń
    2. To jest link do tego filmiku.

      Usuń
    3. To jest link do tego filmiku.

      Usuń
    4. To jednak jest ze Święta Baśniowiosny. Jest to secna z urywka jak szuka w kontenerze z Lizzie i Banny.

      Usuń