Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 22 stycznia 2014

11 uczniów EAH!

Pojawiły się oto takie zdjęcia:


Tutaj widać naszą córkę Erosa! Bardzo mi się podoba wyraz twarzy kupidynki.

 
Za to tu można obejrzeć Dextera. Nie wiem skąd, ale wydaje mi się, że gdzieś już widziałam tą pozę.

 
Tu witamy się z jedną z czterech główny postaci czyli Briar. Podoba mi się sposób jak córka Śpiącej Królewny siedzi.


Za to tu widnieje Sparrow Hood czyli jedna z nowych postaci. Sparrow kojarzy mi się trochę z Holtem z Monster High.


Tutaj druga nowa postać Duchess Swan. Po córce Odetty pewnie każdy spodziewał się miłej i pomocnej dziewczyny, ale zmienili ciąg i stała się ona podłą łabędzią księżniczką.

 
Tutaj mamy Huntera. Po jego twarzy wydaje mi się, że patrzy się na Ashlynn.

 
No i tu moje przekonanie się utwierdza ponieważ Ella ma pozę z nowego odcinka.


Tutaj mamy Apple White. Tej pozy nigdy nie widziałam, ale sama w sobie może być.

 
Raven wygląda tutaj na dobrą co niestety mnie peszy. Odstrasza mnie je uśmiech *ala Joker*


Tutaj możemy ujrzeć córkę Szalonego Kapelusznika. U Maddie wszystko gra. Poza tak zwariowana jak ona sama.


Daring Charming znajduje się na tej oto fotografii. Poza pasuje do charakteru tej postaci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz