Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 4 stycznia 2014

Biżuteria czyli branzoletki z EAH !

Lubicie nosić biżuterie ? a jeśli tak to co najbardziej ? ja na przykład kolczyki i branzoletki. Spodziewałam się że będzie już coraz więcej dodatków z EAH ale nie wiedziałam że to będzie tak szybko !

 
 
 
 
 
 
Te branzolotki mają sznurki i zawieszki jak to widać na pierwszym i drugim zdjęciu...natomiast sznurki także się różnią mają różne kolory. Nie są takie złe ale jednak jęśli miałabym kupić kiedyś je to wolałabym aby były gotowe...nie zrozumcie mnie źle...po prostu producent poszedł na łatwizne...
 
Podobają wam się te branzolotki ?  Kupicie sobie kiedyś ten zestaw ?

3 komentarze:

  1. podobają mi się te bransoletki ciekawa jestem czy nie brałaś tych zdjęć z innego bloga
    kizia mizia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że pisze się "branSoletki", a nie "branZoletki" (duże litery oznaczają jak powinno się pisać).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie koniecznie :) anonimku zależy jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń