Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 3 stycznia 2014

Nowa lalka Cerise ?

Pojawiło się zdjęcie promocyjne Cersie. Widać już na nim oficjalną pozę jej lalki ;)
Sorki za jakość, ale jak na razie jest dostępne tylko takie zdjęcie :) 
Jak dla mnie ''czerwony kapturek'' prezentuje się niesamowicie... 
jeszcze ten piękny koszyczek :P

Co sądzicie o tej lalce ?

14 komentarzy:

  1. będziemy kombinować coś nad nowym nagłówkiem z naszymi postaciami z eah ? albo jak ktoś sobie coś wymyśli ? moge spróbować w paińcie coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie nie bo wygląd nie był zmieniany dawno a poza tym nie umiem robić takich rzeczy :(

      Usuń
    2. Rozumiem :) ale wiesz nowi redaktorzy i tak dalej :) Jak chcesz to mogłabym spróbować bo umiem mniej więcej moje nagłówki robie w paincie. jest tylko jeden problem (z profilowego widac że lubisz monster high) więc nie wiem czy nasze postacie na nagłówku muszą być jak już będzie zmieniany z eah czy inny :)

      Usuń
  2. Sorry, że tak cię objechałam ostatnio, Miki xD Jak chcesz, to ja wam mogę zrobić jakiś nowy wygląd bloga w rodzaju tego: http://testowyrochelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy nie musisz robić poradzimy sobie

      Usuń
  3. a kim ty niby jesteś anonimku ? oszukujesz je i im nie pomożesz. Piękny ten art. A jak coś to verca zna (catherine) zzna się na grafice i nie potrzebuje pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog jestfajny a byle anonim tego nie zmieni :)

      Usuń
    2. nie broń nas już :) tak zmieniłam nazwę :)

      Usuń
    3. Jestem Rochelle, tylko zapomniałam przestawić z anonima na konto Google xD

      Usuń
  4. Lol, jej lalka już dawno jest w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako tako została wydana pod koniec listopada a u nas w październiku jednak nie było u niej mowy. wynika to z braku jej w zakładce lalki :)

      Usuń
    2. masz racje zapomnieliśmy o niej dodam ją do naszej zakładki lalki :)

      Usuń
    3. lol, każdemu może się zdarzyć. Poza tym ja osobiście tej lalki nie widziałam.

      Usuń