Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 6 stycznia 2014

Torebki z EAH ciąg dalszy

Pamiętacie jak pokazywałam wam torebki z EAH ? Postanowiłam znaleźć ich więcej. I nie spodziewałam się że znajdę ich aż tak dużo ! Chociaż i tak muszę przyznać że wszystkie mi się podobają...

Torba nr. 1




Mam do powiedzenia tylko jedno słowo...CU-DO-WNA ! a chyba najbardziej podoba mi się dodatek do torebki bryloczek :)

 


 Dlatego chciałabym pokazać wam go z bliska. Ale i tak jestem tego zdania że kluczyk jest odrobinę ładniejszy od serduszka ponieważ na sercu po lewej stronie nie powinno być złotego odcienia. I jeszcze z drugiej strony...



Trochę się pogubiłam...która strona jest która ? Obie strony są ładne ale na tej jest więcej yyy wszystkiego :P

Torba nr. 2


 Z nią już niestety nie znalazłam tyle ujęć niż w pierwszej ale możemy przyjrzeć się torebce...i zowu widzimy mój ulubiony bryloczek po prawej stronie choć ten jest trochę jaśniejszy i dla mnie nawet ładniejszy.



 Ujęcie drugie tym razem z drugiej strony. Niestety ale nie ma tu nic szczególne normalne napisy choć muszę przyznać że pismo jest ładne :)

Torba nr. 3

Przedstawiam wam moją ulubioną torbę..




 Nie jest ona duża ale to ona podoba mi się najbardziej. Nie wiem dlaczego ale zawsze podobały mi się ciemne torebki ale nie całkiem czarne. Z drugiej strony wygląda ona tak...



 Tak jak w poprzedniej teżnie ma nic ciekawego oprócz złotego logo na środku :)

Torba nr. 4



 Niestety ale to jedyne jej zdjęcie jakie znalazłam. Osobiście to ta torebka mi się nie podoba. Jest jakby trochę za jasna a nawet o wiele za jasna.

Ufff ale się rozpisałam....chciałabym jeszcze dodatkowo coś was się spytać w tym poście....Wolicie abym więcej pisała w swoich postach czy trochę mniej ? Staram się pisać jak najwięcej abyście mieli co czytać :P Czy powinnam jeszcze więcej ?

Która torebka podoba wam się najbardziej ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz