Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 31 stycznia 2014

Wasze podpisy

Zrobiłam już dla reszty składu bloga nowe podpisy...mam nadzieję że wam się one podobają :) a oto i one...

Nikki:


Verca:



nie zdążyłam jeszcze zrobić dla siebie jutro sobie zrobie i co podpisy wam się podobają ?

5 komentarzy:

  1. Ładne są, chociaż w moim są błędy, ale nie szkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Niki a ja mam Nikki...To szczegół, tym się nie przejmuj...
    Jest też Reapter a nie Reaper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej sorry następnym razem zrobie prawidłowo :(

      Usuń
    2. Nie szkodzi:) Nie przejmuj się Jola! :*

      Usuń