Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 20 października 2014

Nowych lalek nadszedł czas !

Dzisiaj do pokazania mam dla was dwie nowe serie lalek, a jedna z nich ma już własną sesję zdjęciową (oczywiście to zdjęcia promocyjne nie fana xD). Nigdy nie pisałam wam  nowych lalkach więc może je wam troszkę w skrócie podsumuje. Pierwsza seria nazywa się "Through the Wood", a skład tej serii wchodzi: Blondie, C.Acupid, Ashlynn i Poppy, ale zastanawiam się, bo skoro jest Poppy to czemu nie ma Holly ? Druga seria nazywa się "Mirror Beach", a w jej skład wchodzi Apple, Ashllyn i Madeline. To może zacznę od pierwszego zdjęcia:

 

Na razie nie będę się czepiać jakichkolwiek szczegółów pierwszej serii, bo słabo je niestety widzę, ale już z góry moge wam powiedzieć, że najbardziej podoba mi się C.A cupid. Lalka na pierwszy rzut oka wygląda bardzo oryginalnie i stylowo (czyli tak jak lubię). Druga seria to co innego ponieważ przygotowałam wam trzy zdjęcia, a dokładniej to zdjęcia promocyjne oto i one:



Która lalka najbardziej mi się podoba ? Oczywiście, że Apple ! Jest taka dopracowana w każdym calu. Najbardziej to podoba mi się jej bluzeczka w białe groszki, idealnie pasują do okularów. Tylko Apple jakaś taka odrobinkę blada ? Ta seria kojarzy się przecież z plażą, a plaża to opalanie coś tu chyba nie tak ? Chyba Apple nie lubi słońca >.< 

Co myślicie o nowych lalkach ?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz