Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 25 października 2014

Zagłosuj na królową baśni!

Na stronie http://www.everafterhigh.com/pl-pl możecie już zagłosować na królową balu! Głosować możemy na C.A Cupid, Raven Queen, Apple White i Blondie Lockes.
A oto i aktualne wyniki głosowania:
C.A Cupid- 14%
Raven Queen- 54%
Apple White- 24%
Blondie Lockes- 8%
Jak na razie w głosowaniu prowadzi Raven, dlatego jeżeli chcecie oddać jej swój głos lub zagłosować na kogoś innego, tutaj link do strony: >>KLIK<<

A wy na kogo oddacie swój głos?

4 komentarze:

  1. Ja oddam na Blondie. Smutno mi, że ma tylko 8%. Podoba mi się Raven ma ciekawą fryzurę, a jej sukienka ma w sobie coś magicznego. Właściwie Apple też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagłosowałam na Raven, bo moim zdaniem ona najbardziej zasługuje na ten tytuł :)

      Usuń
  2. Ja też zagłosowałam na Raven i mam nadzieję że wygra. Na youtube można zobaczyć co kandydatki na koronę zrobią jeśli wygrają - Choose Your Thronecoming Queen! I Ever After High . I UWAGA na youtube można zobaczyć po francusku film ,, dzień koronacji'' wystarczy to wpisać - Ever after high chapitre 2 ep 21 le bal de la destinée avec pub ;) Zaskakująca akcja a zwłaszcza końcówka, polecam i nie trzeba nawet znać tego języka bo wszystko widać co się dzieje;) Pozdrawiam wszystkich z tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosuję na Raven Queen i wspomnę też o jej wyglądzie myślę że Ever After High
    powinno dostawać takich komentarzy wiele i mam nadzieje że Raven Queen będzie miała
    co chce!!! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń