Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 2 października 2014

Wszystkie nowe arty w całości !

W tym poście chciałabym przedstawić wam fantastyczną nowinę. Dlaczego fantastyczną ? Odpowiedź jest prosta...po raz pierwszy zobaczymy art Kitty ! Nie jest to jedyna niespodzianka...do pokazania mam jeszcze ogromną liczbę nowych artów i to oznacza nowe pozy uczennic. Na początek pokażę wam arty, które już widzieliśmy.



To są wszystkie nowsze podkreślam nowsze arty. Najbardziej podoba mi się Apple i Briar (będę wiernym Royalsem xD) Jak zobaczyłam art Briar do końca ubrań to myślałam, że nogi będą ustawione tak samo jak na starszym arcie, ale przyznaję, że jestem w ej sprawie miło zaskoczona. Co do Apple nie ma co tak opisywać. Jeśli chodzi o Maddie to się tutaj zaś odrobinę zawiodłam. Uważam, że oprócz zmiany ustawienia jednej ręki to nie ma tu aż tak wielkiej zmiany. Do pozostałych artów mam neutralne podejście "szału nie ma i katastrofy też". Dalsza część posta jest o wiele przyjemniejsza ponieważ teraz czas pokazać arty, których jeszcze nie widzieliśmy. Więc...czas zacząć ! Ze względu na dużą ilość zdjęć będę je dodawać po dwa i opisywać jedno pod drugim, aby przez przypadek czegoś nie pomieszać (jestem troszkę roztrzepana xD)




Cerise: Poza prezentuje się dość sztywno, mam na myśli złożone w taki sposób ręce. Jakoś to do niej nie pasuje. Jedynie ten uśmiech dodaje trochę ciepła do całokształtu. Nogi są ustawione w prosty sposób nie ma nic charakterystycznego.

Blondie: Uważam, że art jest przecudowny ! Twarz wygląda tak słodko i miło. Tak jak się chwilkę przyjrzeć to poza wygląda jak pozowanie do zdjęcia, albo prezentacja swojego stroju coś jak może...modelka ? (mniejsza z tym) Tylko jakby te rączki zostały z ciągnięte od starszego artu Ash gdy trzymała swoją torebkę z motywem zegara.


C.A cupid: Poza dużo różni się dość sporo od starszego artu. Nawet w ładny sposób trzyma swój ukochany miłosny łuk. Nogi też ma ładnie ułożone w taki "sielankowy" sposób *.*, ale uważam, że cała reszta została po prostu "skopiowana" ze starszego artu.

Dexter: Nie jestem za bardzo podekscytowana. Oprócz zmiany ustawienia jednej ręki nie widzę za bardzo innych zmian, ale też i troszkę rozumiem twórców, bo Dexter jest bardzo skromny więc pozy też uważam, że powinny takie być.


Duchess: Jednie opisywałam wam górną część artu teraz nareszcie nadszedł czas na opis przepięknej spódniczki ! Myślę, że jest fenomenalna ! Odpowiada mi w niej kontrast między białą spódniczką, a czarnymi na niej gwiazdkami. Teraz już wiem dlaczego twórcy zdecydowali się zrobić w arcie czarny gorsecik. Chodziło o to, że gdyby był biały to by się wszystko razem zlewało ze sobą.

Holly: Widzę, że akurat u Holly nie za bardzo użyli wyobraźni. Owszem ustawienie nóg jest inne rąk również, ale czemu są one częściowo za plecami. Pokazana poza, która wyraża skromność nie pasuje do ładnego uśmiechu uczennicy. Więc jedno kłuci się z drugim.


Hunter: Poza dosyć prosta, ale bardzo ładna. Nie mam co do jego artu zbyt wiele do powiedzenia, bo nie ma za bardzo o co by tu zahaczyć temat.

Lizzie: Uważam, że wygląda nawet oszałamiająco. Widać, że do jej artu ruszono trochę głową inaczej nie wpadli by na to żeby dać jej jakikolwiek atrybut. Cieszę się, że zmieniono jej jeszcze ustawienie nóg. W starszym arcie w ogóle do niej to nie pasowało.


Kitty: Wiem, że miałam opisywać po kolei, ale nie mogłam się powstrzymać więc wybaczcie. Art bardzo mi się podoba, a ten wyraz twarzy ? Niepowtarzalny....idealnie dobrany ! Sukienka...z koronkę idealnie się komponuje z oczywiście rajstopami i bucikami, które właśnie nie wiem czemu są czarne...w docinku są zaś białe, ale nie jest to "szpecąca" zmiana.

Poppy: Art jest nawet ładny tylko ustawienie nóg z ciągnięte od nowszego artu Raven wystarczy spojrzeć w górę, a te oczy...troszkę dziwne *.*

Uff...i nareszcie koniec tego długie choć świetnego posta. Ciekawe czy ktoś mnie przebije z liczbę słów...to nie lada wyzwanie dla innych blogerów. POWODZENIA !

Co myślicie o nowych artach ? Który podoba wam się najbardziej ?


 
 Liczba linijek tekstu w edytorze: 47 (blogerzy przebijcie xD)

9 komentarzy:

  1. To nie może być Kitty jest obrzydliwa i dlaczego jest sina?!W serialu wygląda normalnie.
    Ja-nin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tak uważasz to cię zasmucę, bo to jest art Kitty mi się osobiście podoba *.*

      Usuń
  2. To żeś się napisała... XDDD
    Mi najbardziej podoba się art Poppy,Kitty,Apple i Briar ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczba linijek tekstu; około 72. Ups.
    http://kaplicaofiar.blogspot.com/2014/07/o-wszystkim-i-o-niczym.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 56 linijek pozdrawia:
    http://everafterhighblox.blogspot.com/2014/10/zdjecia-promocyjne-wielu-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślisz, że jesteś taka fajna, przez to, że napisałaś tyle linijek? -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Poppy ma częściowo ściągnięte nogi bo jej prawa jest z tyłu a u Raven jest odwrotnie

    OdpowiedzUsuń