Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 2 października 2014

Tajemnica Kitty Cheshire !

Od kiedy zainteresowałam się Ever After High zaczęłam zastanawiać się czy jest więcej Royalsów czy Rebelsów i na to pytanie nie mogłam sobie odpowiedzieć aż tu nagle w jednym z odcinków nie tylko postanowiłam poruszyć tę sprawę, a efekty "śledztwa" znajdziecie w odcinku: >>KLIK<<
No cóż no i w końcu się nie dowiedzieliśmy kim jest Kitty. Moim zdaniem jest Royalsem, ale myślę tak ze względu tylko, że nie jest to jakaś zła postać lub z tragicznym zakończeniem, a może Kitty nie jest ani Royal ani Rebel może jest po prostu sobą ?

Co myślicie o nowym odcinku ?

3 komentarze:

  1. Na stronie EAH Kitty jest zaznaczona na fioletowo, toteż chyba Rebel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kitty jest rebelsem. Na wielu stronach jest o tym napisane, chociaż mogą to być niepotwierdzone informacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Kitty jest Rebelsem wszędzie jest pokazywana z resztą Rebelsów.Przecież nie musi chcieć znienić przeznaczania.Wystarczy że wspiera idee Rebelsów.
    Ja-nin

    OdpowiedzUsuń