Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 2 grudnia 2014

Cedar SU

Tak jak obiecałam zdięcia i ocena lalki Cedar~♥
Tutaj mamy projekt stroju Cedar


~

Lalkę ogólnie oceniam 5/10, choć jakbym miała oceniać nieobiektywnie to bym dała mniej...
Lalka podoba mi się pół na pół, najgorsze wrażenie sprawia to 'fioletowe drewno', co niestety zajmuje nam większą część stroju. Drugim, co mi nie przypadło do gustu, to różowe coś, gorsetopodobne. Getry też nie są jakieś wybitne. Jedyne co mi się bardzo podoba, to ta kwiatkowa warstwa materiału pod główną sukienką. Reszta jest nawet znośna. + za art na pudełku i ogólnie je całe. Podsumowując, ja bym oceniła ją na 3/10, ale pewnie wpływa na moją ocenę, to, że Cedar nie należy do grona postaci, które... lubię? To nie tak, że jej nie lubię, ale też za bardzo za nią nie przepadam. Tak 5/10 to dobra ocena, no, ewentualnie 4/10.

1 komentarz:

  1. To "drewno" wygląda mega :D Przynajmniej na zdjęciach. A to różowe coś to przecież szelki po prostu :D Typowo cedarowe ;D I ona nie ma getrów, albo czegoś nie widzę xD Chyba, że chodziło Ci o legginsy (typowy błąd). Mi się natomiast nie podobają buty - trochę zbyt napakowane są i w połączeniu z legginsami niezbyt dobrze to wygląda.

    OdpowiedzUsuń