Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 12 grudnia 2014

Więcej Kitty SU

Na filmiku można zobaczyć więcej detali, niż na wcześniej opublikowanym zdjęciu.

~

Bardzo podoba mi się odcień niebieskiego na dodatkach, jest świetny. Płaszczyk też mi się podoba, jak by to Blondie powiedziała "Just right". Dół jest już gorszy, nie pasujące do niczego spodnie/getry oraz te buty. Ah te buty, prawdę powiedziawszy uważam, że są okropne x3 Torebka jest ładna, ale uważam, że czegoś w niej brakuje, mogliby dodać drugi kolor na kwiatkach.

~
Dziękuję wszystkim za to, że na mnie głosowaliście, wiele to dla mnie znaczy ♥

~




7 komentarzy:

  1. Weneziu gratulacje!!! Widziałam jak chciałaś dołączyć do everafterhighblog.blogspot.pl. nie przejmuj się nimi jakby to ująć... To troszkę większa liga oni jakiegoś stażu wymagają. ;_; . ale cieszę się że jesteś tutaj. BRAWA DLA WENEZI!!!
    VictoriaWinterMiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, dziękuję ślicznie ^-^

      Usuń
    2. Większa liga? Na blogu, który nie istnieje xD

      Usuń
    3. chodziło jej pewnie o http://ever-after-high-blog.blogspot.com/

      Usuń
    4. Domyślam się, że o to. Ale jak już się komentuje to piszę się dokładnie, a nie nie istniejące linki dodaje ^^

      Usuń
  2. No sory, sory nastepnym razem skopjuje.
    VictoriaWinterMiku

    OdpowiedzUsuń