Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 22 grudnia 2014

Więcej Duchess Swan

Witajcie, przepraszam że tak długo nie pisałam, ale były przygotowania do Świąt, szkoła i tym podobne. Ale to nic! Teraz jestem i to się liczy! Czy coś w tym stylu~
Jestem z większą ilością zdjęć Duchess.

Co według mnie najlepsze w lalce- jej twarz. Bardzo mi się podoba ♥
Mogliby zrobić to coś na głowie bardziej takie jak jest w odcinku, ale ostatnio coś mattel nie ma humoru do wiernego odwzorowywania podstawowywch wyglądów postaci. Włosy wydają się mniej różowe, niż na zdjęciu, które było wcześniej na blogu dodane przez Jill.

Ach te rajtuzy </3
O, całkiem ładna torebka. Ładnie dopasowywują się kolory.

To by było na tyle bye bye~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz