Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wszystkie lalki SU w pudełkach + "Dlaczego macie na mnie głosować?"

Nie mam tu nic do dodania. Jak ktoś doda zdjęcia Cedar do internetu to je opiszę.



Bonusowa zawatość:
"Dlaczego macie na mnie głosować?" 
Tak, oto jest pytanie, dlaczego na mnie- dziewczyna z nickiem WENEZIA?
Zacznijmy od początku, a więc jestem o rok starsza od koleżanek stażystek, mam 14 lat. Daje to nam możliwość trochę bardziej doświadczonych komentarzy, oceniania konkursów itp. Zamierzam wprowadzić "miesiące postaci", gdzie będziecie wszyscy mogli wysłać pracę plasyczną z daną postacią. W nagrodę możnaby było zrobić promocję bloga/strony/cokolwiek dla 3 najlepszych prac przez miesiąc na bocznym pasku, aż do wybrania następnych zwycięsców. +dodatkowa nagroda dla tych co będą na podium w ciągu roku ok 4-5 razy- myślę, że wysłanie czekolady nie byłoby problemem. =^-^=
To by było na tyle
Wenezia~

2 komentarze:

  1. Ojej, no! Zamiast opublikować komentarz usunęłam je xD To tak w skrócie, wszystkie trzy były anonimowe. W jednym było napisane, że nie wiek jest ważny, bo również popełniasz błędy i jakieś inne rzeczy wypisane... . Na końcu było tylko napisane, że nie ma odwagi pisać z konta i wyraża tylko swoją opinię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, ja nie biję xD
    Takie komentarze są tylko motywujące, by nie popełniać błędów. właściwie to jest tylko taka 'kiełbasa wyborcza', czyli wszystko co na+ wypisane, nawet na siłę :3

    OdpowiedzUsuń