Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 12 grudnia 2014

Znowu na Facebook'u!

Jeżeli czytacie tego bloga na bieżąco, to wiecie, że Samara stworzyła (już chyba dawno) stronę na Facebook'u. Jednak to ona zawsze się tym zajmowała, a ja bardziej naszym ASK'iem i tutaj pojawia się problem... bo Samara odeszła i dostępu do tej strony nie mam :/ Postanowiłam sama stworzyć taką stronę i link do niej macie tutaj >>KLIK<< lub w już zaktualizowanej kolumnie :) + Wraz z tym postem dodaję na blogu pewien świąteczny gadżet, który za pewne już zdążyliście zauważyć ^^

3 komentarze:

  1. Jaki cudowny wygląd <3 wow zakochałam się <3 piękny <3
    A na bloga pewnie jeszcze wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczcie,ale przez najbliższy tydzień nie będę mogła pisać. Mam do poprawy sporo ocen i niestety nie znajdę czasu na pisanie :(

    OdpowiedzUsuń