Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 26 grudnia 2013

Poppy O'Hair wygląd

Jak wiecie jedną z zapowiedzianych postaci jest córka Roszpunki Poppy O'Hair...nie jestem pewna to nie gniewajcie się jeśli to nie ona ale znalazłam zrzut ekranu a jego autor uważa że to właśnie Poppy. Nie wiem..ale i tak wam pokaże...
    (nie jestem pewna czy to poppy)           


Jeśli to naprawde Poppy to mi się podoba ale jak dla mnie jej sukienka nie masuje jest taka smutna...narazie nie wiadomo czy jest buntownikiem czy nie ale raczej wygląda na arystokrate..jeśli chodzi o włosy to kolor jest bezbłędny aleeeeee mogły być dłuższe :P Wiem wiem za każdym razem mam jakiejś ale...no nie wszystko jest idealne :P Postaram się zdobyć o niej jakiejś informacje i jeśli znajde zdjęcie wyglądu jej siostry Holly O'Hair to napewno napisze na ten temat posta.....

Jak myślicie to naprawde jest Poppy ? Podoba wam się jej wygląd ?

3 komentarze:

  1. nie wiem kto to :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to nie Poppy. Czy Roszpunka ma tak krótkie włosy? A poza tym w tle EAH jest inna postać, która bardziej mi na Holly lub Poppy pasuje.

    OdpowiedzUsuń