Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 27 grudnia 2013

Geting Fairest-sesja zdjęciowa

Znalazłam trochę zdjęć wszystkich lalek Gating Fairest wraz z porównaniem każdej lalki z serią Basic. Narazie znalazłam po trzy zdjęcia każdej lalki ale jak znajde ich więcej to napisze o nich posta...

 Na sam początek Maddie:

Lalka przezętuje się bardzo dobrze a zwłaszcza jej ubranie...bluzka w dzbanki z niebieską kamizelką wyglądają bardzo dobrze. Niebieskie pasemki włosów pasują do tej kamizelki a bordowe włosy do dzbanków na jej bluzeczce. Tylko ten dzbanek na głowie powinnien mieć inny kolor złoty jest inny i lalka nie ma nic do czego dzbanek by pasował...










Porównajmy Maddie Getting Fairest z serią Basic:
Lalki bardzo się różnią nie tylko ubranie ale i dodatki...Ciężko mi zdecydować która lalka ładniejsza krótko mówiąc obie wyglądają pięknie!
















Dodatek do lalki
Teraz już wiem do czego pasuje ten złoty dzbanek Maddie :P Już nie mam żadnych zastrzeżeń. Dodatek moim zdaniem jest bardzo ładny.














Teraz czas na Raven:

Więc tak....ubrania są bardzo ładne kolorystyka łączy się z włosami odtwarzacz MP3 chociaż ma inny kolor to i tak to nie przeszkadza. Bluzka z latającymi ptakami powinna być chociaż odrobinę ciemniejsza ale może być.















Porównajmy Raven Getting Fairest z serią Basic:
Lalki są prawie takie same gdyby nie to ubranie nie określiłabym która lalka jest która ale itak na lalce Getting Fairest brakuje mi tej srebnej korony ale odtwarzacz ją zastępuje.















Dodatek do lalki:
Dodatek sam w sobie jest fajny ale mógłby być choć odrobinę wyższy żeby dosięgał chociaż do dłoni Raven.
















I jako ostatnia Apple:

Strój lalki jest całkiem wporządku ale wydaje mi się bardzo blada i jej włosy i skóra wydawało mi się że na lalce serii Basic jej skór i włosy są żywsze a zresztą zobaczcie porównanie obu lalek...















Włosy lalki serii Basic rzeczywiście są jakby odrobinę ciemniejsze lalka Apple serii Getting Fairest wygląda troche jak wampir conajmniej skóra nie powinna być taka blada :(

















No i po wyczerpującej wypowiedzi chyba podkreśliłam już wszystko...lalki Gettig Fairest nie wyglądają źle ale lalka Apple to dla mnie kompletna katastrofa :( Jeśli chodzi o inne lalki to są całkiem ok.

Podoba wam się ta seria ? Chcielibyście mieć którąś z tych lalek ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz