Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 26 grudnia 2013

Post powitalny!

Witajcie!

Jestem tutaj nową administratorką o nicku Nikki Reaper. Jakby ktoś chciał mówić po imieniu to Amelka.1 stycznia kończę 13 lat. Może znacie mnie z bloga supermonsterki.blogspot.com i the-grey-days-of-a-teenagers-life.blogspot.com...Jakbyśie mieli jakieś pytania piszcie w komentzrzach lub na adres nikki.reaper@gmail.com

3 komentarze:

  1. o fajnie że juz napisałas :) byłabym ci wdzięczna jakbyś to pierwszy podpis zrobiła sama obiecuje że następne ja ci zrobie bo mam problemy z wirusami i posty na telefonie musze pisać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok nie ma problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki obiecuje że następne ja robie :P

      Usuń