Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 7 grudnia 2013

Plany na bloga !

Posłuchajcie...narazie tylko prowadzę tego bloga i jest troche nudno...dlatego nie chciałabym być jedyną właścicielką bloga....do rzeczy.....od dzisiaj szukam jeszcze 2 takie współwłaścicielki....jeśli chcielibyście prowadzić bloga razem ze mną napiszcie w komentarzu coś o sobie czy prowadzisz jakiegoś innego bloga....krótko mówiąc na początku 2 wybrane osoby zostaną poprostu adminkami a później kto wie....piszcie ja szukam pełnego składu.

Podsumując: szukam 2 współwłaścicielki bloga, napisz w komentarzu dlaczego uważasz że to ty powinnaś byc wybrana i napisz coś o sobie :)


7 komentarzy:

  1. Myślę że mogłabym prowadzić tego bloga z tobą ponieważ jeszcze nie w 100 % ale interesuje się tematyką bloga :) Prowadze tego bloga http://verca-mhtf.blogspot.com/ Posty pisze regularnie i .. i nie wiem co jeszcze napisać ;) Jak coś to pytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a więc dobrze....na początku przecież mogę ci coś podpowiedzieć o czym mogłabyś napisać więc problemu nie ma....ważne jest abyś znalazła źródło nowinkowe....i mam pytanie czy umiesz się posługiwać w gimpie ? jeśli nie to i tak to nie przeszkadza bo ja umiem :)

      Usuń
    2. o i jeszcze jedno musisz podać mi gmail bo bez niego cię nie dodam :)

      Usuń
    3. A więc co do gimpu to dopiero zaczynam, ale myślę że szybko dam radę się nauczyć bo w paińcie idzie mi całkiem, całkiem ;) A mój e-mail to verca0601@gmail.com Umiem dobrze szukać nowinek z MH dlatego z EAH też dam radę ;)

      Usuń
    4. a więc witaj na blogu !

      Usuń
    5. CIeszę się bardzo :) Kiedy moge zacząć pisać ?

      Usuń
    6. możesz pisać odrazu tylko musisz przyjąć moje zaproszenie i gotowe a i jakby coś to dodaje twojego bloga do partnerów ;)

      Usuń