Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 28 grudnia 2013

Witam Was Serdecznie (post powitalny)

Nazywam się Verca Together Forever (w najbliższym czasie zapowiadam zmianę nazwy). Jestem nową redaktorką na blogu i będę pisać wszelkie nowinki o Ever After High. Tak wiem, wiem że mamy małe grono odbiorców, lecz wkrótce powinno to się zmienić ;) Jest to post powitalny dlatego wspomnę trochę o sobie ;) Moje imię to Veronica mam 13 lat, interesuję się monster high, wampirami (ogólnie mistycznymi stworzeniami). Moim ulubionym kolorem jest niebieski, piszę bloga ,,Verca Together Forever''. Wcześniej pisałam bloga o Monster high, jednak szybko zrezygnowałam bo samemu było jakoś nudno. W wolnym czasie robię OC albo jakie kolwiek postacie w paincie. Jakoś nie znam się na gimpie i tym podobnymi. Nie zamierzam dłużej się rozpisywać dlatego do zobaczenia i pisała dla was Verca <#

1 komentarz:

  1. mam małe problemy z wirusami prześle ci podpis odrazu po nowym roku....

    OdpowiedzUsuń