Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 27 grudnia 2013

Postacie w prostych włosach !

Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałyby postacie z lokami w prostych włosach ? Ja może czasami. Nie znalazłam przeróbek ale znalazłam lalki w prostych włosach a oto i one...





 

Postacie nie wyglądają wcale źle w takich fryzurach ale moim zdaniem lepiej im w oryginalnych lokach :P Chociaż Briar w prostych nawet ładniej niż w lokach...eee pogubiłam się :P

Podobają wam się postacie w prostych włosach ? W których im lepiej ?

3 komentarze:

  1. Nareszcie... baaardzo Przepraszam że nie pisałam, ale miałam okropne problemy z laptopem a nie mogłam znaleźć linku do tego bloga. Czy aktualne jest jeszcze moje pisanie na blogu ??

    OdpowiedzUsuń