Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 5 sierpnia 2015

Pewne zmiany + Ubieranka Raven

   Tak jak widać po ostatniej notce, przejmuje administratorstwo. Jako iż jestem duszą artystyczną i wszystko co robie musi zawierać mój mały wkład przedstawie tutaj kilka moich propozycji dla Lizzie jak i waszej opinii. Tak więć zaczynam :

  • Przeniesienie bloga na inny serwer. Chodzi mi tu o oprogramowanie mylog. Jest moim zdaniem lepszym blogiem do modernizacji niż ten na wordpressie. Bynajmniej na tamtej platformie lepiej twoży się stronę od podstaw niż tutaj w gąszczu wtyczek po angielsku.
  • Zmiana adresu bloga. Po ankiecie widac że tego raczej większość nie chce. Ale zdadając pytanie  z czym kojarzy Ci się Cerberek , otrzymasz odpowiedz Monster High. I w czym tu spójność adresu z treścią ? Oprócz tego długie adresy www są nie porządane w dziedzinie stron www ze względu na trudność zapamiętania adresu przez uzytkownika a także tworzenia grafik i osadzanie znaku wodnego. Ja proponuje adres Lustrzane--Informacje ...
  • Licznik, przeniose go z tąd na nową o ile wszystko dobrze pójdzie.
W tym temacie byłoby tyle, mam nadzieję że poprzednia adminka się zgodzi.

A co do rekrutacji na admina, na początku proponuje blog odnowić. Potem zbierać ekipę, tym bardziej że jest nabór na ever after high blogu i niektórzy będą ' wojować na dwa fronty ' więc pierwszeństwo ma blog potem my.

Mysle też nad jakimś konkursem. Ale on już będzie później.

A teraz czas na ubierankę Raven.


Tak prezentuje nam się gra. Jakoś mi nie podeszła. Głównie ciuchy. A najbardziej w grze podobają mi się włosy oraz mimika twarzy.

A tak wygląda moja stylizacja.

2 komentarze:

  1. Poprzedni wygląd o wiele bardziej mi się podobał, był taki w stylu Ever After High. Ten natomiast jest po prostu nijaki. Zwykłe, różowe tło i nagłówek na białym tle. Co prawda plus za to, że tekst nie ma już tego śmiesznego cienia, jednak czcionka, którą użyłaś do nagłówków nie ma polskich znaków. Spory minus.

    Przechodząc zaś do ubieranki: dlaczego nie podałaś linka do niej?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam że go brak. A co do grafiki szablonu , jeszcze nie jest dokończona :3

      Usuń