Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 15 sierpnia 2015

Ubieranka + teledysk do piosenki ,, Do you wonder"

Tak jak w tytule. Na pierwszy ogień idzie ubieranka .


Tak jak powyżej, wspomniana ubieranka z Birar. Co do całokształtu, jedynie podoba mi się mimika twarzy. Nic innego już nie. Widać że gra robiona na szybkiego, bo koniec wakacji i każdy wyjeżdża i grafików i programistów mniej więc....

A to moja kompozycja. Nic lepszego nie chciało mi się trwożyć...

Kolejnym newsem o którym napisze to teledysk, a raczej pełna i dobrze słyszalna wersja piosenki ,, Do You Wonder".

 

Tekst do piosenki kiedyś wstawiałam i lekko przetłumaczyłam. Jeśli mi czasu i chęci oraz życia starczy to przetłumaczę jeszcze raz bo teraz tekst jest wyraźny. 

A co do samego filmu. Jeśli dobrze pójdzie do może go ściągnę z netflixa. Zależy to dużo czy program do ściągania filmów z platform zadziała i czy uda mi się dobrze zarejestrować w platformie.

1 komentarz: