Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 4 sierpnia 2015

Żegnam was

Hej, jak pewnie zauważyliście dawno nic nie pisałam, po prostu straciłam zapał.
Długo się nad tym zastanawiałam, ale podjęłam decyzję, że odchodzę z bloga.
Administratorem zostaje alreya, a tym samym ona zrobi konkurs na redaktora.
Warunki poda wam sama. Odchodzę częściowo, bo dalej wszystkie konkursy, nabór na redaktora
będę chciała otrzymywać o tym informację, bo ja też chciałabym mieć w to jakiś wkład.
Żegnajcie ( częściowo )

~Lizzie Angel

8 komentarzy:

  1. Bardzo szkoda, że odchodzisz. Lubiłem twoje posty. Były konkretne i rzetelne. Myślę, że mógłbym spróbować zająć twoje miejsce, ale do twojego poziomu będzie mi pewnie bardzo daleko. Żegnaj ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wrócę, ale na razie nie mam siły pisać. Będzie mi miło jeśli spróbujesz :)

      Lizzie Angel

      Usuń
  2. W poście o ubierance Rosabelli pisałaś, że będziesz bardziej aktywna pod koniec sierpnia, ponieważ aktualnie jesteś na wakacjach. Rozumiemy to i będziemy czekali na Ciebie. Cerberek nie jest tym samym blogiem bez Lizzie "Sai" Angel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona odeszła z tego bloga tylko dlatego,że zgłosiła się na Ever After High Blog do pisania na redaktora i jest pewna,że ją przyjmą._. Z wcześniejszego bloga też odeszła,żeby pisać tutaj ;-; W komentarzach na tamtym blogu pisali,że odejdzie stąd.
    A ona pisała,że nigdy nie zostawi tu swoich przyjaciół!Właśnie widać...-,-

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro straciłaś zapał do pisania, to po co się zgłaszasz na ever after high blog? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :p

      Usuń
    2. Zgłoszenie na EAHB jest nieaktualne, nie mam juz sił na pisanie, straciłam zapał i EAH mi się znudziło.

      LIZZIE ANGEL

      Usuń
    3. Ta, jasne. Zmienić nazwę to każdy może.

      Usuń